great success

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

ΜΕΙΝΕ ΕΝΗΜΕΡΟΣ

Επιλέξτε την κατηγορία που σας ενδιαφέρει:

captcha  

Τελευταία Νέα


ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΕΞΑΓΩΓΙΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ

Generated with MOOJ Proforms

Πόσο έτοιμος είστε για να γίνετε ένας επιτυχημένος εξαγωγέας; Για να το μάθετε, απαντήστε στο ερωτηματολόγιό μας...

1. Είναι το προϊόν ή η υπηρεσία σας ήδη διαθέσιμα;
Α. Ήδη παράγονται ή αναπτύσσονται
Β. Σε αρχικό στάδιο
Γ. Σε σχεδιασμό
2. Πωλείται ήδη το προϊόν σας ή η υπηρεσία σας στην ελληνική αγορά;
Α. Πωλείται ήδη με αυξανόμενο μερίδιο αγοράς
Β. Πωλείται ήδη, αλλά το μερίδιο αγοράς είναι χαμηλό
Γ. Πωλείται μόνο στην περιοχή της έδρας της επιχείρησης
3. Έχετε επιπλέον παραγωγική δυναμικότητα ή τους διαθέσιμους ειδικούς να ικανοποιήσετε την αυξανόμενη ζήτηση για το προϊόν ή την υπηρεσία σας;
Ναι
'Οχι
4. Έχετε την απαιτούμενη χρηματοδότηση για να προσαρμόσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας στις απαιτήσεις της αγοράς-στόχου και για να το προωθήσετε?
Α. Υπάρχει ήδη χρηματοδότηση
Β. Ρυθμίζεται τώρα το θέμα της χρηματοδότησης
Γ. Δεν υπάρχει χρηματοδότηση
5. Έχει δεσμευτεί η διοίκηση της εταιρείας στη στήριξη της προσπάθειας εξαγωγών;
Ναι
Όχι
6. Η εταιρεία τηρεί συνήθως τις προθεσμίες παράδοσης;
Ναι
Όχι
7. Έχει η διοίκηση εμπειρία στις εξαγωγικές αγορές;
Ναι
Όχι
8. Έχει το προϊόν σας ή η υπηρεσία σας ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα (ποιότητα, τιμή, καινοτομικότητα κ.λπ.) έναντι των ανταγωνιστών;
Ναι
Όχι
9. Έχετε προσαρμόσει τη συσκευασία σας (μάρκα και / ή προωθητικά υλικά) στην αγορά - στόχο;
Ναι
Όχι
10. Έχετε την ικανότητα και τους πόρους να παρέχετε στήριξη και υπηρεσίες μετά την πώληση του προϊόντος στην αγορά - στόχο;
Ναι
Όχι
11. Γνωρίζετε τις τιμές FOB ή CIF για τα προϊόντα σας;
Ναι
Όχι
12. Έχετε υλοποιήσει κάποια έρευνα αγοράς σε αγορά - στόχο του εξωτερικού;
Α. Ολοκληρωμένη πρώτου και δεύτερου βαθμού έρευνα αγοράς & επίσκεψη στην αγορά - στόχο
Β. Ολοκληρωμένη πρωτογενής και δευτερογενής έρευνα αγοράς
Γ. Καθόλου έρευνα
13. Είναι το προωθητικό σας υλικό διαθέσιμο στη γλώσσα της αγοράς - στόχου (επιχειρηματικές κάρτες, φυλλάδια, ιστοσελίδα);
Ναι
Όχι
14. Έχετε αρχίσει να οργανώνετε και να υλοποιείτε το μάρκετινγκ των προϊόντων ή υπηρεσιών σας στην αγορά - στόχο;
Ναι
Όχι
15. Έχετε κάνει κάποια συμφωνία με αντιπρόσωπο/ διανομέα / πράκτορα ή μια επιχείρηση της αγοράς - στόχου του εξωτερικού;
Ναι
Όχι
16. Έχετε έρθει σε επαφή με κάποιον εκτελωνιστή;
Ναι
Όχι

 

Πώς τα πήγατε; (Αποτελέσματα)

 

  • Αν έχετε επιλέξει "Α" ή έχετε επιλέξει "Ναι" σε 12-16 ερωτήσεις, συγχαρητήρια! Αντιλαμβάνεστε τη δέσμευση, τις στρατηγικές και τους πόρους οι οποίοι χρειάζονται για να είστε ένας επιτυχημένος εξαγωγέας. Διαθέτετε τουλάχιστον την υποδομή για να ξεκινήσετε την προσπάθειά σας για εξαγωγή και να επιτύχετε!

 

  • 7-11 "Α" ή "Ναι": Όχι άσχημα, αλλά υπάρχουν αδυναμίες στη στρατηγική εξαγωγών σας. Θα ήταν καλό να επιδιώξετε συμβουλές και καθοδήγηση από συμβούλους εξαγωγών και εξειδικευμένους φορείς.

 

  • Λιγότερα από 7 "Α" ή "Ναι": Ενώ ίσως είστε έτοιμος να επισκεφτείτε ξένα εδάφη, θα χρειαστεί να κάνετε λίγη περισσότερη προετοιμασία πριν κάνετε εξαγωγές. Σκεφτείτε να πάρετε περισσότερη βοήθεια από ανθρώπους και φορείς που γνωρίζουν από εξαγωγές.

Σας ευχαριστούμε πολύ!